V ceně není zahrnuto: - Kapitán - Palivo - Kuchyně - Hosteska (možné pouze s maximálně 4 cestujícími) Popis: Je těžké ne být okamžitě fascinován krásou nové Sessa C3X. S tímto plavidlem Sessa Marine také vytváří velmi zajímavý projekt, díky kterému je jeho modularita velkou silnou stránkou. Nejméně tři ve skutečnosti modely vycházející z této studie, která inteligentně nabízí designový základ ve verzích Open, Hard Top a T-Top, kde jsou ...
V ceně není zahrnuto: - Kapitán - Palivo - Kuchyně - Hosteska (možné pouze s maximálně 4 cestujícími) Popis: Je těžké ne být okamžitě fascinován krásou nové Sessa C3X. S tímto plavidlem Sessa Marine také vytváří velmi zajímavý projekt, díky kterému je jeho modularita velkou silnou stránkou. Nejméně tři ve skutečnosti modely vycházející z této studie, která inteligentně nabízí designový základ ve verzích Open, Hard Top a T-Top, kde jsou klíčovými hodnotami obyvatelnost a krása. Nejvyšší verze tento nový model je určitě Hard-Top a dnes si to společně vyzkoušíme ve světovém náhledu. Když nastoupíte na palubu nové Sessa C3X, nemůžete si nevšimnout, jak jsou skutečné rozměry skutečně přehnané. Sessa C3X s celkovou délkou více než jedenáct metrů (37 stop) a šířkou přibližně tři a půl metru nabízí prostor pro rozhodně větší loď. Do kokpitu se dostanete tak, že vystoupíte na schod velká záďová platforma. Vlevo hned najdeme velkoryse dimenzovanou sluneční terasu, která se díky sklopnému opěradlu stane i zadní pohovkou jídelního koutu ve tvaru U s centrálním stolem, který kontrastuje s barovou skříní, do které se vejde vše, co potřebujete pro celý den. moře. Vlevo směrem k přídi se nachází obrovská lenoška, která, velmi pohodlná, bude jistě nejvyhledávanějším místem celé posádky. Tomu odpovídá na pravoboku rozhodně dobře organizovaný velitelský kokpit s vynikající 360stupňovou viditelností a schopný pojmout veškerou nezbytnou elektroniku. Celé této ploše dominuje velká plná- trámová posuvná střecha, která, když je otevřená, účinně reguluje proudění vzduchu během plavby, a když je zavřená, stíní vnější otevřený prostor. Nakonec, příď je přístupná dvěma symetrickými uličkami, které, další pozitivní poznámka, jsou mnohem větší širší než průměr a umožňují velmi bezpečný průchod směrem k obrovské sluneční terase, která nás čeká. Ale když vejdeme do podpalubí, zůstaneme doslova beze slova. Prostor, který nás vítá, je obrovský, cítíme se jako na palubě 40stopého. Na pravoboku je druhý jídelní kout ve tvaru L vybavený skládacím centrálním stolem, který se na přání může také stát další postel. Následuje kuchyň vybavená nástěnnými jednotkami, která se s využitím příďové přepážky rozprostírá přes nástavec, který je pro lodě této velikosti prostě nemyslitelný a který je schopen snadno pojmout dostatečné zásoby pro plavby na střední vzdálenosti. Vlevo najdeme koupelnu, která je vybavena samostatným sprchovým koutem a je inteligentně umístěna uprostřed lodi a zvládá tak plnit i funkci denní toalety. K dotvoření neobvyklých interiérů nové Sessa C3X slouží dvě kabiny, které lze svými rozměry, povrchovou úpravou a vybavením snadno identifikovat jako dva pány. Příďová je vybavena zvýšeným středovým lůžkem a po obou stranách je obsluhována šatními skříněmi, policemi a dostatkem podlahové plochy. Zadní má naproti tomu postel king size umístěnou podél trámu a dokonce má předsíň vybavenou skříněmi, policemi a pohovkou. Zkrátka loď opravdu nečekaných rozměrů, se kterou si užijete dlouhé a pohodlné plavby s rodinou nebo s pár přáteli. Sea Trial: Testování nové Sessa C3X Ve strojovně máme dva 350 koňové benzinové záďové pohony Volvo DPS, které, nikdy nebudu tvrdit, jsou tím nejlepším řešením pro tento typ lodí. Jsou mnohem lehčí (a levnější) než jejich naftoví příbuzní a jsou ideální, pokud nehodláte naplout 200/300 hodin ročně. Vznětové nebo přívěsné verze jsou samozřejmě k dispozici také jako volitelná výbava. V pohodlném sedu kormidelníka zařazuji rychlost a otevírám plyn. Viditelnost všude kolem je opravdu vynikající a je velmi snadné s ní manévrovat, dokonce i v úzkých prostorách. Jakmile opustíme přístav, dáme plyn a Sessa C3X jde rychle do hoblování, už při rychlosti 12 uzlů. vychází z vody, odděluje brázdu a přirozeně se uvolňuje. Tato funkce vám také umožňuje najít řadu nízkých cestovních rychlostí, které budou důležité pro navigaci na rozbouřeném moři nebo jednodušeji pro plavbu beze spěchu a kochání se výhledy. Za zmínku stojí rychlosti zahrnuté mezi 20 a 30 uzlů je zde spotřeba celkem konstantní, vždy pod 4 litry na míli. Opravdu dobrý výsledek, jehož výsledkem je trup, který klouže po vodě a vyvíjí malé tření. Ale Sessa C3X může nabídnout mnohem více, je otevřený a navzdory bohatosti a velikosti interiérů musí umět rozdávat i sportovní vjemy, tak se zastavme a dejme plyn na klid. Člun zrychlí bez zjevné námahy až na 35/36 uzlů a poté, když trochu seřízneme motory, znovu zrychluje, až rychlost skoro 40 uzlů, to není špatné na takový open, který navíc testujeme s plnou zátěží. Snižuji rychlost na cca 20 uzlů a pak rozhodně zatáčím, loď se naklání a adrenalin stoupá, zatímco trup dělá svou práci tím, že drží Sessa C3X pevně ve své trajektorii. Kontruji, dokud nenarazím na stejné vlny jako my, které loď přejede, aniž by narazila. Pak se opět vydám na rovný kurz, rychlostí asi 30 uzlů a užívám si pohodlí. Tato nová Sessa C3X plachtí opravdu dobře.< br> Všechna testovací čísla Sessa C3X, technické specifikace: Délka 11,19 m (37 stop) Délka schválení 9,93 m Šířka ft. 3,45 m Maximální kapacita 12 osob 4 lůžek Palivo 750 l Maximální výkon 700 hp Kategorie CE B Design a projekt Sessa International Bavte se.
Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni ...
Esclusi dalla tariffa: - Skipper - Carburante - Cambusa - Hostess (possibile solo con un massimo di 4 passeggeri) Descrizione: Difficile non restare subito affascinati dalla bellezza del nuovo Sessa C3X . Con questimbarcazione Sessa Marine realizza inoltre un progetto molto interessante, che fà della sua modularità un grande punto di forza. Ben tre infatti i modelli che nascono da questo studio che, intelligentemente, declina nelle versioni Open, Hard Top e T-Top una base progettuale dove i valori chiave sono abitabilità e bellezza. La versione di punta di questo nuovo modello è certamente la Hard-Top, ed oggi la proveremo insieme, in anteprima mondiale. Salendo a bordo della nuova Sessa C3X non si può fare a meno di notare come le dimensioni reali siano davvero esagerate. Con una lunghezza fuori tutto di più di undici metri (37ft) ed una larghezza di tre metri e mezzo circa, la Sessa C3X offre infatti spazi da imbarcazione di taglia decisamente superiore. Si entra in pozzetto salendo un gradino dalla grande plancia di poppa. A sinistra troviamo subito un prendisole di generose dimensioni che, tramite uno schienale ribaltabile, diventa anche il divano poppiero della dinette a U con tavolo centrale, a cui è contrapposto un mobile bar in grado di contenere tutto ciò che serve per una giornata in mare. Spostandoci verso prua, a sinistra, trova spazio una chaise longue enorme che, comodissima, sarà certamente il posto più conteso da tutto lequipaggio. In sua corrispondenza, a dritta, troviamo un cockpit di comando decisamente ben organizzato, dotato di unottima visibilità a 360 gradi ed in grado di contenere tutta lelettronica che serve. Tutta questarea è sovrastata dal grande tetto scorrevole a tutto baglio che, da aperto regola efficacemente gli afflussi daria in navigazione e, da chiuso, ombreggia lopen space esterno. Si accede infine a prua tramite due passavanti simmetrici che, altra nota positiva, sono ben più larghi della media e consentono un passaggio molto sicuro verso lenorme prendisole che ci aspetta. Ma è scendendo sottocoperta che, letteralmente, rimaniamo a bocca aperta. Lo spazio che ci accoglie è enorme, sembra di essere a bordo di un 40 piedi. A dritta una seconda dinette a L dotata di tavolo centrale abbattibile che, volendo, può anche diventare un altro posto letto. A seguire una cucina dotata di pensili che, sfruttando la paratia di prua, si sviluppa su un estensione semplicemente impensabile per barche di questa dimensione, in grado di ospitare facilmente le provviste sufficienti a crociere di medio raggio. Sulla sinistra troviamo il locale bagno che, dotato di box doccia separato, è posizionato intelligentemente a centro barca, riuscendo cosi ad assolvere anche alla funzione di day toilet. A completare gli interni fuori dal comune del nuovo Sessa C3X ci sono due cabine che, per dimensioni, finiture e dotazioni, possono tranquillamente essere identificate come due master. Quella di prua è dotata di letto centrale rialzato ed è servita ai due lati da armadi, mensole e spazio di calpestio in abbondanza. Quella di poppa invece vede il letto king size posizionato per baglio ed ha addirittura un disimpegno dotato di armadi, mensole e divanetto. Insomma una barca dalle dimensioni davvero insospettabili, con cui concedersi lunghe e comode crociere, in famiglia o con una coppia di amici. Prova In Mare: La prova della nuova Sessa C3X In sala macchine abbiamo due entrofuoribordo Volvo DPS da 350 cavalli a benzina che, non mi stancherò mai di dirlo, sono la soluzione migliore per questo tipo di imbarcazioni. Molto più leggeri (ed economici) dei loro cugini diesel sono lideale se non avete intenzione di fare 200/300 ore lanno di navigazione. In opzione sono ovviamente disponibli anche le versioni diesel o fuoribordo. Seduto comodamente nella poltrona di comando, innesto la marcia e do gas. La visibilità tutto intorno è davvero ottima ed è molto facile manovrare, anche in spazi ristretti. Usciti dal porto diamo gas e la Sessa C3X entra in planata rapidamente, già a 12 nodi esce dallacqua, stacca la scia e si distende naturalmente. Questa caratteristica consente inoltre di trovare una serie di basse velocità di crociera che si riveleranno importanti per le navigazioni con mare formato o, più semplicemente, per navigare senza fretta gustandosi i panorami. Degne di nota le andature comprse tra i 20 e i 30 nodi, qui il consumo è abbastanza costante, sempre inferiore ai 4 litri al miglio. Davvero un buon risultato, sitomo di una carena che scivola sullacqua sviluppando poco attrito. Ma la Sessa C3X può dare molto di più, è un open e, nonostante la ricchezza e la dimensione degli interni, deve essere in grado di regalare anche sensazioni sportive per cui, bando agli indugi e diamo fondo alle manette. La barca accelera senza sforzo apparente fino a 35/36 nodi e poi, trimmando un po i motori, accelera ancora, fino a sfiorare i 40 nodi di velocità, non male per un open come questo che, peraltro, stiamo provando a pieno carico. Riduco la velocità fino a 20 nodi circa e poi viro con decisione, la barca sinclina e ladrenalina sale mentre la carena fa il suo lavoro tenendo saldamente la Sessa C3X nella sua traiettoria. Controviro fino ad incontrare le nostre stesse onde che la barca attraversa senza impattare. Poi mi rimetto in rotta rettilinea, a circa 30 nodi e mi godo il comfort. Naviga davvero bene questa nuova Sessa C3X. Tutti i numeri della prova Sessa C3X, specifiche tecniche: Lunghezza f.t 11,19 m (37ft) Lunghezza omologazione 9,93 m Larghezza f.t. 3,45 m Portata persone max 12 Posti letto 4 Carburante 750 l Potenza massima 700 hp Categoria CE B Design & Project Sessa International Buon divertimento.
✓ ověřeno
✓ ověřeno