Pardo 38 bylo zvoleno motorovou lodí roku 2020. Receptury studia Zuccheri Yacht Design byly převzaty a velmi dobře přizpůsobeny nové velikosti, aby byla zachována elegance a sportovní stránka, díky níž byly úspěchy jejích předchůdců. Obrácená příď, karbonová T top (která pochází od stejného dodavatele jako Lamborghini) přispívá k jeho velmi rozpoznatelné rodinné podobnosti. Proporce jsou ideální jak zvenku, tak zevnitř, protože v porovnání s ...
Pardo 38 bylo zvoleno motorovou lodí roku 2020. Receptury studia Zuccheri Yacht Design byly převzaty a velmi dobře přizpůsobeny nové velikosti, aby byla zachována elegance a sportovní stránka, díky níž byly úspěchy jejích předchůdců. Obrácená příď, karbonová T top (která pochází od stejného dodavatele jako Lamborghini) přispívá k jeho velmi rozpoznatelné rodinné podobnosti. Proporce jsou ideální jak zvenku, tak zevnitř, protože v porovnání s 43' nebylo obětováno nic z hlediska obyvatelnosti. Na palubě je stůl a lavice, které lze přestavět na velkou plochu na opalování, kuchyň pod pevnou střechou, tři přední sedadla u kormidla, čtyři lůžka a koupelna pro vnitřní vybavení. Je pravda, že všude je trochu méně místa, přijdete o samostatnou sprchu a musíte sklopit stolek v kokpitu, abyste udělali místo na opalování, ale podstatné funkce plní dobře. Manželská postel 160 x 200 cm je velmi pohodlná a dvě postele 80 x 180 cm jsou příjemným navíc.
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur ...
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur car rien n’a été sacrifié à l’habitabilité par rapport au 43’. A bord, on retrouve table et banquette transformables en grand bain de soleil, cuisine sous le hard-top, trois fauteuils frontaux au pilotage, quatre couchages et une salle de bain pour les aménagements intérieurs. Certes, il y a un peu moins de place partout, on perd la douche séparée et il faut abaisser la table de cockpit pour laisser place au bain de soleil, mais les fonctions essentielles sont bien remplies. Le lit double de 160 x 200 cm est très confortable et les deux couchages de 80 x 180 cm sont un bel appoint.