Ahoj všichni, pronajímám svou plachetnici kotvící v Benodet, je to dobře udržovaná loď (rok výroby 2000). Má 5 lůžek s jednou uzavřenou kabinou v zadní části, toaletou. Elektronické vybavení nezbytné pro navigaci je více než kompletní: VHF ASN a GPS + přenosný GPS Garmin + Navigační balíček (větrná korouhvička, opakovač, rychloměr, hloubkoměr) + plotr Raymarine + přenosný VHF + individuální maják "PLB1" pro pobřežní plavby ( Channel Irsko, Gaskoňsko) ...
Ahoj všichni, pronajímám svou plachetnici kotvící v Benodet, je to dobře udržovaná loď (rok výroby 2000). Má 5 lůžek s jednou uzavřenou kabinou v zadní části, toaletou. Elektronické vybavení nezbytné pro navigaci je více než kompletní: VHF ASN a GPS + přenosný GPS Garmin + Navigační balíček (větrná korouhvička, opakovač, rychloměr, hloubkoměr) + plotr Raymarine + přenosný VHF + individuální maják "PLB1" pro pobřežní plavby ( Channel Irsko, Gaskoňsko) + sloup IOR + elektrický tendrový motor Temo 450. Možnost zajištění bezpečnostních vest pro děti. Loď je způsobilá k plavbě a snadno se s ní manipuluje, dobře se přizpůsobí plavbě v jižním Finistère. Její rozměry z ní činí stabilní a vyváženou plachetnici s dobrým výkonem. Bez problémů vás doveze do požadovaného cíle. Z Glenanu do Belle-Ile přes ostrov Groix; nebo na Raz de Sein, do zátoky Douarnenez, do přístavu Brest, a pokud máte více času, do Chenal du Four, Ouessant, Normanské ostrovy nebo Scilly. Poznámka k obyvatelnosti: Loď je schválena pro 6 cestujících v pobřežní plavbě a pro 5 v pobřežní plavbě, ale zkušenost ukazuje, že s pěti je velmi stísněná. Zadní kabina je široká, ale nízká ve stropě a pojme dva dospělé a možná i dítě. Dvě lavice v salonu se přemění na palandy. Vady lodi: chybí jí kajuta a je drahá na údržbu... (Moje žena jí říká moje "tanečnice".) Vážněji, na dně je vždycky trochu vody, ale někdy i několik litrů po dlouhých nohách proti větru . Zjištěná příčina: opotřebené teflonové kroužky na pažbách kormidel, které je třeba vyměnit při příští opravě. Jediné řešení: zvedněte podlahy a vyprázdněte pomocí naběračky. Chcete-li mi zaslat své navigační projekty - možnou spolunavigaci - nebo jednoduše pro více informací, neváhejte mě kontaktovat prostřednictvím zasílání zpráv SamBoat. Jakmile si zarezervujete loď, pošlu vám podrobnou uživatelskou příručku k lodi + 3 soupisy (bezpečnost + vybavení a námořní mapy k dispozici + kuchyňské vybavení) + tři návody (start motoru, elektrický panel, bezpečnost) + „Speciální ověřovací registr “ popsané ve vyhlášce ze dne 6. května 2019 a samozřejmě průběžně aktualizované s odpovídajícími fakturami. ***POZOR***: 50 EUR Povinný poplatek za úklid. Platí se na místě při vylodění. Úklid interiéru a exteriéru + dezinfekce Covid. Pro úklid nemusíte nic dělat, dokonce necháte na palubě popelnice. Povinný úklidový balíček 50 eur: interiér a exteriér + dezinfekce Covid, platí se při vylodění: pro úklid nemusíte nic dělat, dokonce necháte koše na palubě. Možnost bezplatného poskytnutí kol, včetně jednoho s dětským vozíkem (nebo na nákupy). Na přístavní pevnině je také možné pronajmout si dinghy motor od EMI za cenu 25 eur/den. Domluva možná ohledně doby vyzvednutí / opětovného vstupu na loď / plného doplatku paliva. Uvidíme se brzy na palubě!
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle ...
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle "PLB1" pour les croisières hauturières (Manche Irlande, Gascogne) + perche IOR + moteur d'annexe Temo 450 électrique. Possibilité de mettre à disposition des brassières de sécurité pour enfants. Le bateau est marin et maniable, il s'adapte bien à la navigation dans le Finistère Sud. Ses dimensions en font un voilier stable et équilibré, affichant de bonnes performances. Il vous emmènera sans problème vers la destination que vous souhaitez. Des Glenan à Belle-Ile en passant par l'île de Groix; ou vers le Raz de Sein, la Baie de Douarnenez, la rade de Brest, et si vous avez plus de temps, vers le chenal du Four, Ouessant, les Anglo-normandes ou les Scilly. A noter pour l'habitabilité : Le bateau est homologué pour 6 passagers en navigation côtière et pour 5 en navigation hauturière, mais l'expérience montre qu'on est très à l'étroit à cinq. La cabine arrière est large mais basse de plafond et peut accueillir deux adultes et éventuellement un enfant. Les deux banquettes du carré se transforment en bannettes. Défauts du bateau: il manque une cabine et il est cher à l'entretien... (Ma femme l'appelle ma "danseuse".) Plus sérieusement, il y a toujours un peu d’eau dans les fonds, mais parfois plusieurs litres après de longs bords au près. Cause identifiée : bagues de téflon usées des mèches de safrans, à changer lors du prochain chantier de carénage. Seule solution : soulever les planchers et vider avec l’écope. Si vous souhaitez me soumettre vos projets de navigation -co-navigation possible- ou simplement pour plus d'informations, n'hésitez pas à me contacter via la messagerie de SamBoat. Dès la réservation je vous envoie un mode d'emploi détaillé du bateau + 3 inventaires (sécurité + équipement et cartes marines disponibles + matériel de cuisine) + trois tutoriels (démarrage moteur, tableau électrique, sécurité) + le "Registre de Vérification spéciale" décrit dans l'arrêté du 6 mai 2019, et bien sûr, tenu à jour avec les factures correspondantes. ***A NOTER *** : 50€ Forfait nettoyage obligatoire. A régler sur place au débarquement. Nettoyage intérieur et extérieur + désinfection Covid. Vous n'avez rien à faire pour le nettoyage, vous laissez même les poubelles à bord. Compulsory cleaning package of 50 euros: interior and exterior + Covid disinfection, payable on disembarkation: you don't have to do anything for cleaning, you even leave the bins on board. Possibilité de mise à disposition gratuite de vélos, dont un avec carriole enfant (ou pour faire les courses). Possibilité également de louer un moteur d'annexe auprès de EMI sur le terre-plain du port, au prix de 25 euros/jour. Arrangements possible pour les heures de prise en main / rentrée du bateau / complément plein gasoil. A bientôt à bord !
Nemoderované recenze – seřazeno od nejnovějších po nejstarší
✓ ověřeno
✓ ověřeno
✓ ověřeno
✓ ověřeno
Fotografie předchozích nájemců