Bénéteau Oceanis 473 Clipper - 2022

Bénéteau Oceanis 473 Clipper - 2022

Pro


Osoby: 12
Kajuty: 4
15 m
2022
Bez skippera

Více o POLARIS FARU ONE

Text byl přeložen automaticky

Océanis 473, velmi všestranný ve svém přístupu k palubě a uspořádání interiéru, byl v letech 2001 až 2008 jednou z hvězd Beneteau. Tento design Finot-Conq spojuje úroveň pohodlí a dobrého výkonu, kterou hledají soukromí majitelé, s tvrdými požadavky charterových společností. . Océanis 473, design od Finot-Conq, byl představen veřejnosti v roce 2001, aby nahradil Océanis 461, design samotného kabinetu Farr představený v roce 1996. OC-473 byl v ...

Océanis 473, velmi všestranný ve svém přístupu k palubě a uspořádání interiéru, byl v letech 2001 až 2008 jednou z hvězd Beneteau. Tento design Finot-Conq spojuje úroveň pohodlí a dobrého výkonu, kterou hledají soukromí majitelé, s tvrdými požadavky charterových společností. . Océanis 473, design od Finot-Conq, byl představen veřejnosti v roce 2001, aby nahradil Océanis 461, design samotného kabinetu Farr představený v roce 1996. OC-473 byl v katalogu Béneteau až do roku 2008, kdy byl nahrazena designem Océanis 46 od Berret/Racoupeau. Tři architekti nejvyšší pověsti pro tři generace Océanis v tomto důležitém pásu o délce 13-14 metrů, kde modely soutěží současně v náročném segmentu majitelských lodí a také na tvrdém charterovém trhu. Tandem Finot-Conq, nesporná záruka designů otevřených oceánských regat na počátku 21. století, byl zodpovědný za projekt Océanis 473. Nový model překvapil velkým objemem trupu, vysokou a výkonnou startovací přídí, moderní baňatý kýl „L“ a impozantní nosník až po prakticky stejnou příčku. Na první pohled tato plachetnice snadno upoutá pozornost. Jeho estetika je nadčasová a využívá atraktivní dvojitý zapuštěný kryt ze zadní části stěžně, mírně stoupající nad salónem. Výrazný volný bok OC-473 tak skryl jeho masivní siluetu a zároveň poskytl dobrou výšku vnitřního stropu. Návazec OC473 je stožár s úhlovými rozpěrami a baby-stay, s poměrně vyváženým rozložením plachet mezi genou a hlavní. Důležitý povrch genova na 150% nebyl nikdy po chuti charterovým společnostem, které viděly, jak jejich neopatrní klienti snadno deformují plachtu. Není to příliš subtilní návazec s nastavením, ale je pevný a snadno se s ním manipuluje díky kompletnímu a přehlednému hardwaru dodávanému standardně. Manévrování stožáru 473 je celé předáno do kokpitu, kde se o něj stará baterie svorek Spinlock XT a dvojice navijáků Lewmar 40ST na kabině. Hlavní listová lišta, poctivá na svou délku, je také na kabině a navijáky Genoa (dva Lewmar 56 nebo 54ST) jsou na nájezdech a mohou být ovládány kormidlem nebo posádkou z lavic. Kormidelník kormidluje dvojitým kolem a jeho sedadlo na křídlech má vždy zadní opěru ve vraných nohách, což ruší zbytek zad na zadním balkóně. Viditelnost směrem k přídi a opěrné body se seznamem jsou správné. Výsuvná centrální lavice otevírá cestu k záďové platformě, která se ve své době zdála nepřekonatelná. Dnes, zvyklý na obrovské skládací sukně, které mají všechny plachetnice, je dobrá velikost platformy OC-473 otázkou. Océanis 473 se může pochlubit dobrým výkonem v celém rozsahu větru počínaje lehkým vánkem nad 5 nebo 6 uzlů. Pozoruhodná je i jeho patní tvrdost, zejména ve verzi 2,10 m. návrh. Proti větru s asi 25 uzly větru s útesem v hlavním a 2/3 rozpětí genovu loď bez námahy udržuje kurz rychlostí 7,2/7,6 uzlů, s kokpitem suchým od spršky a posádkou si užívá scenérie sedící na pohodlných lavicích v vanu (bravo za opěrnou tyč pro pes). Hluboká příď a dobrý start, stejně jako určitý tvar "U" v příďové části trupu zaručují hladký průchod vlnou. Na úzkých tratích zůstává vyvážení kol poměrně neutrální, jak je běžné u konstrukcí Finot-Conq, ale je nejlepší příliš neklepat, abyste neztratili tah tohoto vysokoobjemového trupu. Po otevření listů s těmito 20/25 uzly se rychlost OC-473 zvedne na dobrých 8,5 uzlů napříč a dosahuje délky 9,5/10 uzlů. Při rozvinutí celého genoa s tímto větrem za ploutev zůstává rychlost konstantní ve dvouciferných číslech, a přestože musí být kormidelník pozornější, v programu převládá pocit snadné rychlosti. Vana Océanis je pohodlná jak na kotvě, tak při plavbě. Korulace od přídě k zádi je pohodlná, sed hole je příjemný a šest (nebo i osm) členů posádky, které loď připouští, bude v pohodě manévrovat nebo sedět na lavičkách. Oceanis 473 patří ke generaci plachetnic, které stále nepovažovaly velké venkovní stoly – s lednicí a truhlou na nádobí – za povinné. Vnější stůl OC-473 je vyroben z luxusního lakovaného dřeva v mahagonovém odstínu a je skládací a také snadno odnímatelný (včetně přenosné tašky), takže na dohled ponechává pouze nerezovou trubkovou konstrukci, která slouží jako zábradlí i jako podnožka. seznam. Velmi praktické řešení. Velkoobjemové interiéry Uvnitř nabízí 473 verze pro všechny navigační programy se dvěma, třemi nebo čtyřmi obrovskými dvoulůžkovými kabinami a dvěma koupelnami. Bez ohledu na verzi je centrální obývací pokoj velmi prostorný (3,55 x 3,92 m.), liší se - v závislosti na verzi - kuchyní v "L" vedle vchodu nebo po straně obývacího pokoje. Oblast navigátoru (která mění pásmo v závislosti na verzi kuchyně) je stejná jako dříve, se sedadlem obráceným k přídi, zásuvkami, policemi a skříňkami na drobné předměty, dobrým prostorem pro zobrazení tabulek, zkoseným panelem pro vložení elektroniky a Praktický přední panel, který umožňuje zabudování malých nástrojů a také použití jako odkládací schránka. Za předpokladu, že tabulky grafů postupně ztrácejí důvod, proč se nacházet v moderních plachetnicích, lze tuto oblast námořníka vždy recyklovat jako „kancelář“ majitele, což je zařízení, které je na plachetnicích této délky stále více žádané. Na konstrukční úrovni udělal OC-473 další krok vpřed v Beneteauově pokračujícím procesu přeměny jeho protilitků na prakticky integrální kusy od podlahy ke stropu. V OC-473 tvoří protiforma nejen výztuhy trupu, ale také se diskrétně stará o podepření přepážek a velké části nábytku, přičemž vše spojuje pomocí různých typů lepidel. Jedná se o konstrukční systém vysoce přizpůsobený velkým sériím, pevný a odolný, který Beneteau ovládá k dokonalosti. Dřevo, vše v elegantním tmavém mahagonovém tónu, je elegantní a lahodí oku. V Bénéteau jsou mistři, pokud jde o vyšperkování eminentně průmyslového truhlářství s dekorativními detaily a vkusnými doplňky. Tato schopnost loděnice nám dává zapomenout, že základem nábytku je jednoduché truhlářství a základní povrchové úpravy. Ocenění také za hojnost okének a otevíracích poklopů (celkem 19), kromě pevných metakrylátů na přídi kabiny. Mezi nimi zaručují dobré větrání a zabraňují tomu, aby tmavé tóny dřeva kazily radost z místností.

Muy versátil en su planteamiento de cubierta y de distribución interior, el Océanis 473 fue una de las estrellas de Beneteau entre 2001 y 2008. Este diseño Finot-Conq combina el nivel de confort y buenas prestaciones que buscan los armadores particulares, con las duras exigencias del negocio del charter. El Océanis 473, diseño de Finot-Conq, fue presentado al público en 2001 en sustitución del Océanis 461, un diseño del gabinete Farr a su vez presentado ...

Muy versátil en su planteamiento de cubierta y de distribución interior, el Océanis 473 fue una de las estrellas de Beneteau entre 2001 y 2008. Este diseño Finot-Conq combina el nivel de confort y buenas prestaciones que buscan los armadores particulares, con las duras exigencias del negocio del charter. El Océanis 473, diseño de Finot-Conq, fue presentado al público en 2001 en sustitución del Océanis 461, un diseño del gabinete Farr a su vez presentado en 1996. El OC-473 estuvo en catálogo de Béneteau hasta 2008, cuando fue sustituido por el Océanis 46 diseño de Berret/Racoupeau. Tres arquitectos de la máxima reputación para tres generaciones de Océanis en esta importante franja de los 13-14 metros de eslora, donde los modelos compiten de forma simultánea en el exigente segmento del barco de armador y también en el duro mercado del charter. El tándem Finot-Conq, aval indiscutible en diseños Open de regata oceánica a primeros del siglo XXI, fue el responsable del proyecto del Océanis 473. El nuevo modelo sorprendía con el gran volumen de su carena, con una proa de alto y potente lanzamiento, la moderna quilla con bulbo en “L” y una imponente manga hasta prácticamente el mismo espejo de popa. Desde el primer vistazo, este velero entra fácilmente por los ojos. Su estética es intemporal, adoptando una atractiva cubierta en doble flush-deck desde más atrás del palo, remontando ligeramente sobre el salón. El importante francobordo del OC-473 disimulaba de esta manera su masiva silueta proporcionando al tiempo una buena altura de techo interior. El aparejo del OC473 es a tope de palo con crucetas anguladas y baby-stay, con un reparto de velas bastante equilibrado entre el génova y la mayor. La importante superficie del génova al 150% nunca fue del gusto de las empresas de chárter, que veían como sus clientes poco cuidadosos deformaban la vela con facilidad. No es un aparejo muy sutil con los reglajes, pero es sólido y sencillo de manejar gracias al completo y bien dispuesto acastillaje suministrado de serie. La maniobra del palo del 473 queda toda ella reenviada a la bañera, donde la atienden una batería de mordazas Spinlock XT y un par de winches Lewmar 40ST sobre la cabina. La barra de escota de mayor, honesta en su longitud, también está sobre la cabina y los winches del génova (dos Lewmar 56 ó 54ST) quedan sobre las brazolas, pudiendo ser manejados por el caña o por los tripulantes desde los bancos. El timonel gobierna con doble rueda y su asiento en las bandas siempre tiene el back-stay en pata de gallo molestando el reposo de la espalda en el balcón de popa. La visibilidad hacia proa y los puntos de apoyo con la escora son correctos. Una banqueta central escamoteable abre el paso a una plataforma de popa que, en sus tiempos, parecía inmejorable. Hoy en día, acostumbrados a los inmensos faldones abatibles que llevan todos los veleros, el buen tamaño de la plataforma del OC-473 queda en entredicho.Prestaciones a la altura El Océanis 473 puede presumir de buenas prestaciones en toda la franja de vientos a partir de ventolinas sobre los 5 ó 6 nudos. También es notable su dureza de escora, sobre todo en la versión de 2,10 m. de calado. Ciñendo con unos 25 nudos de viento con un rizo en la mayor y 2/3 de génova desplegado, el barco mantiene el rumbo sin esfuerzo a 7,2/7,6 nudos, con la bañera seca de rociones y la tripulación disfrutando del paisaje sentada en los cómodos bancos de la bañera (bravo por la barra de apoyo a los pes). La proa profunda y con buen lanzamiento, así como cierta forma en “U” en la parte de proa del casco, garantizan un suave paso por la ola. En los rumbos cerrados, el equilibrio de la rueda se mantiene bastante neutro, como suele ser habitual en los diseños Finot—Conq, pero es mejor no puntear demasiado para no perder la arrancada de este casco de importante desplazamiento. Abriendo escotas con estos 20/25 nudos, la velocidad del OC-473 sube a unos buenos 8,5 nudos al través, llegando a 9,5/10 nudos al largo. Desplegando todo el génova con este viento por la aleta, la velocidad se mantiene constante con dos dígitos y, aunque el timonel haya de estar más atento, la sensación de velocidad fácil se impone en el programa. La bañera del Océanis es confortable tanto en fondeo como navegando. La corculación de proa a popa es cómoda, el asiento del caña es agradable y los seis (o incluso ocho) tripulantes que admite el barco se encontrarán a sus anchas maniobrando o sentados en los bancos. El Oceanis 473 pertenece a una generación de veleros que aun no consideraban las grandes mesas exteriores –con nevera y cofre para la vajilla- obligatorias. En el OC-473, la mesa exterior está hecha con lujosa madera tono caoba barnizada y es desplegable y también fácilmente desmontable (bolsa de transporte incluida), dejando sólo a la vista una estructura tubular inoxidable que sirve tanto de pasamano como de apoyapiés con la escora. Una solución muy práctica.Interiores de gran volumen En el interior, el 473 propone versiones para todos los programas de navegación, con dos, tres o cuatro enormes camarotes dobles y dos baños. Sea cual sea la versión, el salón central es muy amplio (3,55 x 3,92 m.), diferenciándose –según la versión- por la cocina en “L” junto a la entrada o a lo largo del lateral del salón. La zona del navegante (que cambia de banda según la versión de cocina) es de las de antes, con asiento mirando a proa, cajones, estantes y taquillas para pequeños objetos, buen espacio para desplegar las cartas, panel biselado para empotrar la electrónica y un práctico panel frontal que tanto permite empotrar pequeños instrumentos como ser utilizado como guantera. Asumiendo que las mesas de cartas van perdiendo paulatinamente su razón de ser en el interior de los modernos veleros, esta zona del navegante siempre se puede reciclar como ‘despacho’ del armador, un equipamiento cada día más solicitado en veleros de esta eslora. A nivel de construcción, el OC-473 dio otro paso adelante en el permanente proceso de Beneteau para convertir sus contramoldes en piezas prácticamente integrales desde el suelo al techo. En el OC-473, el contramolde no solo conforma los refuerzos del casco, sino que también se ocupa discretamente de hacer de soporte a los mamparos y buena parte del mobiliario, conjuntándolo todo entre sí mediante distintos tipos de adhesivos. Es un sistema de construcción muy adaptado a las grandes series, solido y duradero que Beneteau domina a la perfección. La carpintería, toda ella en madera de un elegante tono caoba oscuro, es elegante y agradable a la vista. En Bénéteau son maestros a la hora de salpicar una carpintería eminentemente industrial con detalles decorativos y accesorios de buen gusto. Esta habilidad del astillero hace olvidar que la base del mobiliario es una ebanistería sencilla y de acabados básicos. Premio también a la profusión de portillos y tambuchos practicables (19 en total), además de los metacrilatos fijos a proa de la cabina. Entre ambos garantizan una buena ventilación y evitan que los tonos oscuros de la madera resten alegría a las estancias.


Podrobnosti

Podmínky pronájmu

Typ pronájmu
Bez skippera
Předběžný čas začátku a konce pronájmu:
10:00 / 19:00
Kauce
(Spravováno přímo vlastníkem)
Podmínky zrušení
Individualizované

Loď

Typ lodi
Plachetnice (Kýlová plachetnice)
Značka - Model
Bénéteau - Oceanis 473 Clipper
Rok výroby
2022
Povolená kapacita
12
Počet kajut
4
Počet lůžek
11
Počet toalet
2
Délka (m)
15
Šířka (m)
4,7
Ponor (m)
1,7
Typ paliva
Nafta
Kapacita paliva
450 L
Nádrž na sladkou vodu
150 L
Zvířata jsou na palubě povolena
Ne
Umístění
Přístav
Záchranné vybavení
Offshore
Další možné odjezdy
Vilanova de Arousa

Používání

Exkurzní den
Plavba
Vodní sporty
Regata

Vybavení

Pohodlí

Sluneční stříška
Stůl
Ložní prádlo
Parkování auta v místě pronájmu zdarma
Koupací platforma
Můstek
MP3 přehrávač

Energie

Zásuvka 220V
USB zástrčka

Kuchyň

Lednička
Mrazák
Dřez
Trouba
Plynový vařič
Kávovar

Zábava

Schůdky
Brýle, šnorchl, ploutve

Navigace

GPS
Sonar
Spinakr
Elektrický kotevní naviják
Malý člun
Autopilot
Motor přídavného člunu
Příďový pomocný motor
VHF
AIS
Speedometer
Anemometr
Kompas
Lazy back
Bezpečnostní postroj
Radar
Latovaná hlavní plachta
Lodní plachta na navíječi
Kormidelní kolo dvojité

Hygiena

Sprcha
Teplá voda
Zásobník na sladkou vodu (150 l)
Koupelna (2)
Šedá nádrž na vodu

Možnosti

Limpieza Final
Povinné
/ půjčení
Nettoyage final

Platba online

/ půjčení
Open bar i full day

Platba online

/ den

Kde se loď nachází?


Informace o majiteli: Eduardo
Eduardo
Člen od 2022
PRO
Podívejte se na všechny lodě této charterové společnosti
Od
/ den